Arum 1 doet zichzelf te kort

De trots van de v.v. Arum was afgelopen zaterdag niet de mindere van Wolvega. Maar aan het einde van deze belangrijke wedstrijd stond Arum wel met lege handen (0-2). En zo zakte Arum naar de 11e plek in de stand. En dat is een plek die aan het einde van dit seizoen nacompetitie betekent voor lijfsbehoud. Maar in de laatste wedstrijd voor de winterstop treft Arum nog een belangrijke concurrent in het kader van de laatste drie plaatsen en dat is Tollebeek. Deze uitwedstrijd staat komende zaterdag 10 december op het programma. Om 15.00 uur uit in Tollebeek.
Tot nu toe wordt dat de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Of de aansluiting met de middenmoot blijft een feit of de situatie wordt zorgelijk!

6 december 2016