Arum 1 verspeelt voorsprong

Arum 1 speelde afgelopen zaterdag de zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Tollebeek. Elk punt telt! Dat is het motto bij de spelers en leiding van Arum 1. Maar het hadden er afgelopen zaterdag 10 december eigenlijk drie moeten zijn. In de eerste helft was Arum de betere ploeg. En kwam het ook terecht met 1-0 voor in de 40e minuut (Nico Bruinsma). In het begin van de tweede helft hetzelfde beeld. En Arum kwam zelfs op een knappe 2-0 voorsprong via IJsbrand Dijkstra in de 51e minuut. Maar toen stroopte Tollebeek de mouwen op en kwam het terug in de wedstrijd in 61e minuut. De 2-2 viel een kwartier later. En dat werd ook de eindstand. En zo blijft Arum op de 11e positie in de stand. Een plek die aan het eind van het seizoen betekent dat er nacompetitie zal moeten worden gespeeld om handhaving 4e klasse. Maar er staan nog 12 wedstrijden na de winterstop te wachten!

Te beginnen op zaterdag 28 januari 2017 met de thuiswedstrijd tegen Scharnegoutum.

13 december 2016