Wedstrijdverslag Zeerobben 5 – Arum 2

Ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft heeft Arum 2 afgelopen zaterdag een oefenwedstrijd gespeeld tegen Zeerobben 5. Waar deze tegenstander vorig jaar makkelijk werd verslagen, was het dit keer een evenwichtige wedstrijd.

In dit eerste helft was het Arum die de bovenliggende partij was en dat resulteerde dan ook in een behoorlijk aantal kansen. Ondanks dat wist Arum slechts één keer het net te vinden, en hoe! De grote vedette (vooral letterlijk ‘groot’) van ‘ut twadde’, de heer Wijbenga, wist een zelfgenomen corner in de lange hoek te krullen en liet de keeper daarmee kansloos. Een prestatie waarvan de rest van de ploeg bang is dat wij het nog minimaal een half jaar moeten aanhoren hoe bijzonder deze goal was. En eerlijk is eerlijk: Kevin, hij zat er mooi in!

Verder kende de wedstrijd weinig hoogtepunten en wisten de Arumer keepers Nick en Francis, beide een helft, de nul te houden. Aankomende zaterdag speelt Arum 2 om 13:30 uur een tweede oefenwedstrijd tegen Mulier 2 in Witmarsum.

30 januari 2017