Belangrijke winst Arum 1

Afgelopen zaterdag stond de belangrijke wedstrijd Arum – Lions (Leeuwarden) op het programma. Arum won in een meer spannende dan goede wedstrijd met 1-0 door een doelpunt van Willy van der Kooi.
Het was vanaf het begin duidelijk. Lions kwam voor de winst. En wilden zij van die hatelijke laatste plaats in de stand afkomen moest er worden gewonnen. Arum had natuurlijk haar eigen belangen maar speelde meer op de counter.  En dan is op voorsprong komen een leuke bijkomstigheid. Met name good-old Robert Rinia was deze middag als keeper niet te passeren. Hij werd dan ook unaniem de man van de wedstrijd. (er wordt al geld ingezameld voor een standbeeld, maar deze wordt nogal prijzig gezien Roberts lengte)
Zo kon Arum drie heel belangrijke punten bijschrijven. En nog mooier, de aansluiting met de grote middenmoot is een feit.  Met dat gegeven zal de trots van de v.v. Arum de komende drie weken, met alleen maar thuiswedstrijden, met veel vertrouwen tegemoet gaan. Komende zaterdag speelt Arum 1 thuis tegen het zeer sterke Scharnegoutum om 14.45 uur.

27 februari 2017