Rondje langs de velden

“Klasse hoger spelen en weer bovenaan”, dat geldt voor de v.v. Arum JO11-2. Na drie wedstrijden doet dit team van de leiders Doede en Robert en trainers Lammert en Geert weer prima mee in de 4e klasse. Afgelopen werd in Sint Nicolaasga gewonnen met 7-3. De doelpunten werden gemaakt door Andries, Jorrit, Inez en Thomas. “Alleen blessures kunnen ons nog tegenhouden”, zegt Doede.
Ook de JO09-1 doet het prima. Zij wonnen afgelopen zaterdag met 11-1. De JO15-1 en de JO17-1 wonnen hun wedstrijden, de JO13-1 verloor ietwat verrassend van Mulier. Voor de JO07-1 was alle begin moeilijk. Maar het plezier is er. JO09-1 en JO11-1 verloren hun wedstrijd.
De Dames kregen in haar eerste wedstrijd na de winterstop ook aan de broek tegen het zeer sterke MKV’29. Maar de vrouwen zullen zeker punten pakken!

17 maart 2017