Goed voor het moraal!

Na de nederlaag vorige week tegen Mulier heeft de trots van de v.v. Arum zich prima hersteld door in en tegen Delfstrahuizen met 2-1 te winnen. “Dit is goed voor het moraal” zei Erik Beuckens vlak na de gewonnen wedstrijd. Arum begon sterk aan het duel. En kwam via IJsbrand Dijkstra in de 10e minuut op voorsprong. De Arum spits is nog steeds van grote waarde en scoorde zijn achtste van het seizoen. Vlak voor rust werd het echter terecht 1-1. Na de rust startte Arum weer furieus. Via een prachtige hakballetje van good-old Nico Bruinsma kon Tim Jaarsma Arum weer op voorsprong brengen maar zag zijn schoot gekeerd door de keeper. Daarna werd het een wedstrijd van kansen over en weer. In de 81e minuut maakte Willy van der Kooy de prachtige 2-1. Hij kapte goed en schoot beheerst in. Arum kwam daarna nauwelijks nog in de problemen.
Met deze 2-1 overwinning liep Arum in op Wolvega, Mulier en Tollebeek. Zelfs Bolsward, de tegenstander (weer een derby) van komende zaterdag 1 april thuis om 14.45 uur, komt in het vizier!

27 maart 2017