Rondje langs de velden

Het was het weekend van de afzeggingen. Neem nu b.v.b. Arum 2. Voor de derde keer achtereen kwam de tegenstander niet, wegens te weinig spelers. Ook de wedstrijden van de vrouwen en de JO17 gingen niet door. Bij de 35 plus op vrijdagavond in Arum kwamen Harlingen en Dronrijp niet. Zodat dit team alleen tegen Mulier in actie kwam. Het werd overigens een 4-0 nederlaag. De overige teams speelden wel. De JO11-2 verloren voor het eerst dit seizoen een competitie wedstrijd. Tegen EBC/Delfstrahuizen werd het 1-3. Ze blijven nog wel koploper. De JO15-1 deed hele goede zaken door titelkandidaat St. Anna uit met 3-1 te verslaan. De doelpunten kwamen van Kevin Buma en Anne Brouwer. Door deze overwinning is dit team o.l.v. trainers Jouke Smidstra/Pieter Tolsma en coaches Jan Jarich Veldman/Lieuwe Tolsma en vast grens Folkert Brouwer ook titelkandidaat geworden.
JO9-2 wonnen na een aantal dikke nederlagen met maar liefst 5-1 van AVC. De JO11-1 en de JO9-1 verloren nipt met 1-2 en 3-2. De JO13-1 moest haar meerdere erkennen in Nicator. Het werd een uiteindelijke 3-9 nederlaag. De allerkleinsten JO7-1 kwamen ook weer in actie met wisselende resultaten.

3 april 2017