Huldiging Kampioenen

In het najaar van 2016 kon de v.v. Arum voor maar liefst drie teams de kampioenvlag hijsen. Na de winterstop kon ook nog de de vlag in top voor de JO11-2 en de JO17-1 (in combinatie met Stormvogels’64). Afgelopen vrijdag was de huldiging van deze teams en werden de kampioen vereeuwigd, zie de foto

Dit seizoen dus 5 kampioenen! Een uniek resultaat voor de v.v. Arum die op dit moment een grote jeugdafdeling bezit en met het nodige talent. En dit is ook te danken aan de prima samenwerking die de v.v. Arum al 30 jaar heeft met zustervereniging Stormvogels’64 uit Achlum.  Deze twee verenigingen waren in 1987 destijds de eersten in Friesland die een samenwerking aangingen in o.a. de C-, B- en A-junioren.

8 juni 2017