Rondje langs de velden…..

De meeste v.v. Arum teams (JO11-2 en Tweede waren vrij) kwamen afgelopen zaterdag weer in actie. Opvallend was de eerste overwinning voor het JO15-1 team. Zij versloegen v.v. Heerenveen met 4-1. Dit team van de coach Lieuwe Tolsma en vaste grens Folkert Brouwer (trainers Francis van der Heuvel en Pieter Tolsma) was de eerste helft heer en meester. Na de 2-1 leek het echter weer een echte wedstrijd te worden. Maar het werd uiteindelijk terecht 4-1. De JO07 speelden hun laatste ronde en worden na de herfstvakantie weer opnieuw ingedeeld.
De JO09 won dik van Franeker. De JO11-1 speelden een mindere wedstrijd en moest het onderspit delven tegen Workum. De Dames pakten een knap gelijkspel tegen Harlingen en de JO17-1 werden geklopt op inzet en kwaliteit. Klik hier voor de uitslagen en het programma.

10 oktober 2017