Arum 1: Aanvallend onmachtig

Afgelopen zaterdag speelde Arum 1 thuis tegen VCR uit Rinsumageest. Arum moet het nog steeds stellen zonder de aanvallers Bauke Tjalle Anema en Willy van der Kooy. Beide zijn langdurig geblesseerd. Daarnaast was Nico Bruinsma geschorst. Kortom: Arum is op dit moment aanvallend onmachtig. Arum kwam dan ook de eerste helft ook niet aan aanvallen toe. VCR dicteerde de wedstrijd en Arum moest blij zijn dat het bij rust slechts 2-0 was voor de bezoekers. De tweede helft ging Arum alles op alles spelen maar de aansluitingstreffer kwam niet. Daar in tegen kon VCR de wedstrijd ook niet definitief beslissen. Vlak voor tijd werd het nog wel 2-1 via Kevin Hoekstra. Maar deze treffer kwam te laat. En zo staat de teller wat betreft overwinningen nog op nul. “Maar er komen betere tijden” zo sprak een fanatiek Arum supporter na afloop. En er staan ook een paar leuke wedstrijden op het programma. Komende zaterdag 21 oktober heeft Arum 1 vrij. maar daarna volgen drie derby’s n.l.:
29 okt.    Franeker – Arum
4 nov.     Arum – Mulier