Rondje langs de velden…….

Slechts drie v.v. Arum teams kwamen in actie afgelopen zaterdag 9 december. Het Tweede moest het in een uitwedstrijd opnemen tegen Sterk Door Samenspel in Easterein. Het werd een wedstrijd van de gemiste kansen. Via Melvin van Dellen kwam het tweede 1-0 voor en was het voor rust heer en meester. Na de rust ging SDS 3 wat meer op de aanval. Uit een corner werd het 1-1. “De zoveelste tegentreffer uit een corner dit seizoen” meldde speler Rainier van der Veen. Daarna kreeg het tweede nog genoeg kansen om de wedstrijd te winnen maar het mocht niet baten. Overigens door dit puntje steeg het Tweede wel een plaatsje in de stand en staat nu derde.
Door een klinkende 8-2 overwinning tegen Harlingen klom het Arumer Vrouwen team naar de vierde plek!
De JO11-2 won met maar liefst 8-0 van Mulier en komt daarmee naast koploper Tzummarum. Alleen het doelsaldo is minder.
Voor komende zaterdag staan er nog een aantal inhaalwedstrijden op het programma. Het Tweede speelt overigens voor de beker uit tegen Franeker 2.

11 december 2017