Sportquiz als afsluiting

De A- en B-selectie hadden afgelopen dinsdag als afsluiting van het jaar, i.p.v. een training, een heuse sportquiz gemaakt en gepresenteerd door de hoofdtrainer Erik Beuckens. Maar liefst 100 open vragen, op het gebied van voetbal en andere sporten, moesten, onder genot van een hapje en een drankje, worden beantwoord.  En daar waren pittige vragen bij. Zoals de bijnaam van F.C. Barcelona (=F.C. Hollywood), welke club heeft als bijnaam de Witte Leeuwen (Telstar) en de vraag die uiteindelijk de meest hilariteit bracht; hoelang is een officieel wedstrijdbad bij het zwemmen. De antwoorden liepen uiteen van 500 meter tot 55 cm!
Van de 25 deelnemers haalden slechts een paar meer dan 50 punten. Tim Jaarsma (zie foto) werd met 67 punten de absolute winnaar. Lammert Wagenaar werd tweede en Rainier van der Veen derde. Zij kregen allemaal uit handen van de hoofdtrainer een fraai cadeau.
S.A. won de poedelprijs; een Emoticon Knuffel.

20 december 2017