Competitie indeling Voorjaarsreeks

Inmiddels zijn de concept competitie-indelingen bekend wat betreft de voorjaarsreeksen. Er wordt dit seizoen voor het eerst ook in de Voorjaarsreeks een halve competitie gespeeld. Met uitzondering van de JO13-1 (zevental) en de JO07-1.

Vlieland?
Een halve competitie betekent dat je een team maar 1 keer treft in deze voorjaarsreeks. De JO17-2 (JO15-1, voor de winterstop) JO15-1(JO13-1, voor de winterstop) en de JO09-1 zitten bij Terschelling ingedeeld. Of ze moeten afreizen naar het Waddeneiland hangt van de nummering af. Deze wordt eind januari 2018 bekend gemaakt. Daarna zullen de Rijschema’s zo snel mogelijk gemaakt worden! De JO13-1 (voor de winterstop de JO13-2) speelt overigens wel een hele competitie en is ingedeeld met o.a. VSV’31. Een nieuwe club van Vlieland. En zo zal voor het eerst in de historie van de v.v. Arum een team afreizen naar Vlieland.
We zullen dus als v.v. Arum, in samenwerking met natuurlijk Stormvogels’64 bij de junioren teams, uitkomen met een 8-tal teams en een 35+ team in de Voorjaarsreeks.
Zie voor de concept indeling, klik hier
p.s. de comp. indeling voor de 35+ en JO07-1 is nog niet bekend.
De Voorjaarsreeks start dit jaar twee zaterdagen eerder n.l. op zaterdag 10 februari. Men wil namelijk als voetbalbond de twee zaterdagen in de voorjaarsvakantie vrij houden van wedstrijden. dit geldt overigens niet voor Arum 1!
Voor de 35+ start de competitie in april weer

31 december 2017