We zijn weer los!

De winterstop is in principe weer voorbij. De eerste competitiewedstrijden stonden afgelopen zaterdag alweer op het programma. De wedstrijd van het eerste werd overigens afgelast. Zij oefenden nog wel tegen IJ.V.C. uit in IJlst. De wedstrijd werd gewonnen met 5-1 door Arum. Ook de JO17-1 speelden oefenwedstrijden. Zij kwamen maar liefst tweemaal in actie afgelopen week. In Harlingen werd afgelopen woensdag met 5-3 verloren van de plaatselijke Zeerobben JO17-2 (zie foto). En zaterdag j.l. werd er 3-1 gewonnen van de JO17-3 van de s.c. Franeker.

Vrouwen starten goed!
Het Arumer Vrouwen team kwam al wel in actie voor de competitie. zij moesten in een uitwedstrijd aantreden tegen f.c. Harlingen. Het team van trainer/coach Anja Junior en leider Jelle Tolsma won knap met 3-1. Door doelpunten van Sierella van Slageren, Daphne Leeuwen en Jasmijn van Althuis klom Arum door deze overwinning naar een prima derde stek in de stand.

Komende zaterdag gaat de competitie dan echt los. Want dan komen ook bijna alle jeugdteams in actie!

6 februari 2018