Veranderingen Pupillenvoetbal

Vanaf komend seizoen (2018/’19) start de tweede fase van de introductie van de nieuwe wedstrijdvormen in het pupillenvoetbal. Vanaf dan gaan ook alle onder 10 t/m onder 12 pupillen spelen in een nieuwe wedstrijdvorm. De onder 10 pupillen spelen vanaf het nieuwe seizoen 6 tegen 6 wedstrijden, de onder 11 en 12 pupillen beginnen aan de 8 tegen 8 wedstrijdvorm.
Dit seizoen is er al begonnen met de JO06 tot en met JO09.
Ook voor de v.v. Arum heeft dit de nodige consequenties qua teamindeling e.d.
De T.C. zal hier de komende maanden mee bezig gaan en aan het einde van het seizoen bij de leiders/trainers vergadering ruim aandacht besteden. Met name op het vlak van spelregels e.d.
Op de laatste training van de Pupillen t/m JO11 op vrijdagmiddag zal ook alvast aandacht worden gegeven aan de veranderingen van o.a. de spelregels e.d.. Dan volgt er een uitleg aan de betreffende spelers die hiermee volgend te maken krijgen.

Ben je alvast benieuwd naar de nieuwe spelvormen en spelregels klik dan hier Presentatie nieuwe wedstrijdvormen 2018_’19

27 maart 2018