Presentatie Hoofdtrainer

Het vorige seizoen werd vrijdag j.l. dus afgesloten met het slotfeest, afgelopen dinsdag 19 juni werd alweer een start gemaakt met het nieuwe seizoen. Want op deze avond werd de nieuwe v.v. Arum hoofdtrainer Edwin Wittink uit Hippolytushoef gepresenteerd aan de senioren van de v.v. Arum. Het is voor Edwin de eerste uitdaging als Hoofdtrainer. Daarvoor was hij vier seizoenen lang Assistent trainer bij de v.v. Succes (zondagsclub) uit Hippolytushoef. We wensen Edwin veel voetbal en trainers plezier bij de v.v. Arum. Want om hem nu succes te wensen……..
Edwin volgt daarmee, na twee seizoenen, Erik Beuckens op die in zijn eigen woonplaats Woudsend hoofdtrainer wordt. Er zou van Erik, afgelopen vrijdag op het slotfeest, officieel afscheid worden genomen. Maar Erik kon wegens trieste privéomstandigheden niet aanwezig zijn. We wensen de familie Erik Beuckens namens de gehele v.v. Arum veel sterkte de komende tijd.

Nieuwe spelers
Naast een nieuwe trainer komen er ook weer een aantal spelers “terug van weggeweest” bij de v.v. Arum spelen. Zo komt Hendrik Dunnewind van v.v. Tzum weer bij Arum voetballen. En datzelfde geldt voor de oud-v.v. Arumers  Kevin Jaarsma en Jeroen van Dellen. IJsbrand Dijkstra (“all time topscorer”) en Patrick Kramer gaan hun kicksen weer aantrekken. Willem Miedema maakt de switch van speler naar keeper. En daarnaast komen de Harlingers Mateusz IJpe en Frank Cookson de v.v. Arum senioren versterken. En zo blijft het arsenaal senioren weer op peil. Er stopten,  en gingen terug naar de JO19 of vertrokken naar andere clubs, ook een zevental senioren.
Ook probeert de v.v.Arum het kader rond de senioren binnenkort weer op peil te hebben met o.a. een leider bij het “Eerste” en een trainer en coach bij “Het Twadde”.

Overigens gaat Edwin de A-selectie trainen op dinsdags en donderdags en de B-selectie op donderdags. De eerste training zal plaatsvinden op dinsdag 7 augustus!

21 juni 2018