Eindstanden seizoen ’17-’18

Bijgaand vindt u de eindstanden van alle v.v. Arum en combiteams van het seizoen ’17-’18. Dit seizoen dus 1 team op de “platte kar” n.l.: de JO13-1 (zie foto). Maar wat ook vermeldenswaardig is, is het promoveren van “het Twadde”:
Natuurlijk zit je al weken te wachten op nieuws van Arum 2: zijn ze nou gepromoveerd of niet?
Op donderdag 31 mei werd er door It Twadde gelijkgespeeld met 1-1 tegen Sleat 2. Met dit resultaat leek de kans erg klein dat Arum tweede zou worden in de competitie, omdat VVI 3 maar één punt hoefde te halen uit de laatste wedstrijd tegen laagvlieger Makkum 4.
Het lange wachten werd uitgesteld, omdat deze wedstrijd werd verplaatst naar 16 juni… Vandaag 18 juni is de wedstrijd nog steeds niet gespeeld en blijkt het dat VVI 3 – Makkum 4 niet meer zal worden gespeeld.
Je raadt het al: ST Arum/Stormvogels 2 wordt tweede en promoveert naar de reserve 4e klasse!

Klik hier voor de Eindstanden van de v.v. Arum teams.uitslagen_en_standenlijst 2017-2018

22 juni 2018