Rondje langs de velden….

Jongens onder de negen?
Het is prachtig om te zien dat er weer een aantal “nieuwe” vrijwilligers binnen de v.v. Arum actief zijn. Zo is b.v.b. bij de allerjongsten, zeg maar de JO6 Riemer Visser de trainer maar wordt hij sinds kort geholpen door Elmer Nadema. Ook bij de JO9 zijn nieuwe trainers Johan van IJs en Maurice van der Harst gekomen. Zij begeleiden samen met de leiders Thon van Loon en Denny van Eijk dit team. Zij traden afgelopen zaterdag aan tegen de Jongens onder Negen van Hielpen. Hoewel; van de 8 spelertjes waren er 6 meiden bij de tegenstander. Dus eigenlijk bijna MO9 (meisjes onder negen). Het werd een leuke wedstrijd waarin Arum won door doelpunten van o.a. Jetse Visser, Niek Visser en Daley Hoekstra.
De JO15 speelden knap 4-4 in en tegen de koploper Bolsward. De JO12 won ook weer, maar moest wel haar eerste “doelpunt tegen” incasseren. Het werd 7-2 tegen Berlikum. De JO19-1 had moeite met scoren maar zaterdag was het met 6-2 te sterk voor Zeerobben. De JO11 verloor nipt na een prima wedstrijd met 3-2 van ONS. Het Vrouwen team, de JO08JO17 en het Twadde gingen met een nederlaag van het veld. Maar zoals ….song “Maar er komen betere tijden”.

Komende zaterdag hebben de meeste v.v. Arum teams vrij. De JO13 (thuis tegen Workum) komt wel in actie voor de competitie! De JO12 (uit tegen TOP’63) en It Twadde (thuis tegen Hardegarijp 3) komen voor de beker in actie.

17 oktober 2018