Topper onbeslist

Trainer Edwin Wittink verwoorde het na de wedstrijd terecht: “Het was vandaag niet onze beste wedstrijd van dit seizoen”. Toch had Arum het overwicht in deze wedstrijd en met “een beetje geluk win je deze wedstrijd” melde een vaste Arum supporter.
En dan kan ik nog een paar clichés opsommen zoals, “geluk dwing je af” en “het is een mentaal spelletje”. Nuchter bekeken stond er na 90 minuten 1-1 op het scorebord. Punt.
Inderdaad een punt voor beide teams en daar was het bevlogen C.V.O. natuurlijk nog het meest blij mee.
Voor rust had Arum eigenlijk al op voorsprong moeten staan. Maar wat voor rust niet lukte, lukte Arum vlak na de thee wel. Uit een voorzet van Jeroen van Dellen scoorde,  in de rust ingevallen, Wessel Hibma. Het was zijn eerste “competitie” treffer sinds  het seizoen 2013-2014. (zie foto)
Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, boom, buiten en natuur
Echter een paar minuten later was het alweer gelijk. De topscorer van C.V.O. kopte de bal bij de tweede paal keurig in. Arum ging daarna op zoek naar de overwinning. Maar, soms met kunst en vliegwerk hield C.V.O. haar doel verder schoon. Onder het toeziend oog van de talrijke aanwezige supporters en de vele persmensen droop Arum teleurgesteld van het veld.

Maar komende zaterdag 3 november kan de rug weer gerecht worden want dan staat de uitwedstrijd tegen Beetgum op het programma.

Voor weer een mooie fotoreportage van de wedstrijd verwijzen we u naar de Facebook pagina van Willen Rienk Miedema, klik hier

29 oktober 2018