Arum thuis tegen Wardy

Komende zaterdag wordt de eerste prijs van dit seizoen “uitgereikt” n.l.: De eerste periodetitel. Ternaard heeft daarin de beste papieren. Arum doet niet meer mee voor deze titel. Toch is het zaak om bij te blijven wat betreft de uiteindelijke plaatsen in de stand (wrs. de eerste vier) die recht geven op de andere prijzen aan het einde van dit seizoen. En zo zal Arum ook de tegenstander van zaterdag 17 november Wardy uit Ferwerd aan de zegekar willen binden.
Wardy is voor de v.v. Arum een “oude” bekende. Al moeten we wel meer dan twintig seizoenen terug. In het seizoen ’96/’97 won Arum toen thuis met 2-1.

Maar ja, behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Dus zal  Arum er komende zaterdag weer vol voor moeten strijden om de drie punten hier te houden.

Tot zaterdag 17 november a.s op sportpark de Bining aanvang 14.45 uur. Voor deze wedstrijd speelt Arum 2 tegen Lions’66 2. Aanvang: 12.30 uur.

14 november 2018