Zaalvoetbaltoernooien.

Het Onderlinge Zaalvoetbaltoernooi, zaterdag 29 december.
Hier alvast even een vooraankondiging wat betreft het v.v. Arum (met Stormvogels’64-leden) toernooi op zaterdag 29 december 2018 in de Trije te Franeker. Dit zaalvoetbaltoernooi is de afsluiting van dit jaar en wordt georganiseerd voor de 35+, alle senioren de JO19, JO17, dames en alle kaderleden. Aanvang 14.00 uur (tot half 5). Op hetzelfde moment is er ook een onderling jeugdtoernooi van de v.v. Arum georganiseerd door de jeugdcommissie. Dit toernooi is als afsluiting van het Sportman van het Jaar gebeuren. Welke zal worden gehouden op maandag 24 december en vrijdag 28 december. De prijsuitreikingen zijn na afloop in de kantine van de Trije.

Uitnodiging voor alle bovenstaande evenementen volgt.

OFK te Franeker
Een select groepje mannensenioren van  v.v. Arum speelt op maandag 7 januari 2019 de voorronde van het Open Fries zaalvoetbalkampioenschap in sporthal de Trije te Franeker.
Op zaterdag 12 januari 2019 zijn de finalewedstrijden.

Het onderlinge jeugdtoernooi, Arum/Stormvogels te Achlum
De datum is bekend voor het onderlinge jeugdtoernooi te Achlum n.l. op 12 januari 2019! De volgende teams kunnen hier aan mee doen: JO8 ,JO9, JO10 en JO11.
We starten om 09.30, afhankelijk van deelname zal de eindtijd en aanvangstijd per leeftijd worden bepaald. Graag voor 1 januari 2019 opgave via mail naar,Heerenveen@home.nl
Mocht er iets niet duidelijk zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Het jeugdbestuur.