Arum wint ook van W.W.S.

Afgelopen zaterdag speelde Arum 1 haar laatste wedstrijd voor de winterstop uit in Wirdum tegen W.W.S. (Wirdum, Wytgaard en Swichum). Het werd een wedstrijd waarin de weersomstandigheden zeker invloed hadden op het voetbal. Arum won met 2-0 en voor de vijfde keer op rij en staat halverwege de competitie op een keurige tweede plaats met 25 punten, vijf punten achter de koploper Ternaard. En laat dat nu net de eerste tegenstander zijn na de winterstop.

Trainer Edwin Wittink vatte de wedstrijd van afgelopen zaterdag als volgt kort samen:
“Zij stonden eerste helft met 11 man te verdedigen. Kwamen we moeilijk doorheen. Slordig en te langzaam. Ook last van de harde wind. Vijf keer op doel geschoten van afstand. Eén via keeper op de lat. Zij loerden op counter. Tweede helft gingen zij wat hoger op en kregen wij meer kansen. Paar grote zelfs. Countergevaar blijft dan. 0-1 van BT was een voorzet bij tweede paal die er in waaide. 0-2 was een nette goal van Kevin, die daarvoor een dikke kans miste. Al met al terechte overwinning. Nu op naar de kraker op 9 februari.”
Arum speelde afgelopen zaterdag voor het eerst in de mooie nieuwe “uit”-shirts, zie foto

10 december 2018