Rondje langs de velden…..

De beste wedstrijd van het seizoen?
Er stonden afgelopen zaterdag 15 december nog vijf wedstrijden van v.v. Arum teams op het programma. Twee daarvan, Vrouwen en Ut Twadde werden verplaatst naar 19 en 26 januari. De JO17 kwam thuis in actie tegen de nummer vier G.A.V.C. uit Grouw. De eerste helft kon het Arum/Kimswerd team de tegenstander nog prima “bij fietsen” en was de ruststand 0-0. In de tweede helft bepaalde het technisch betere G.A.V.C. de eindstand op 3-0. Hoewel de JO17 genoeg kansen heeft gehad om de figuurlijke eer te redden.
De JO13 speelden ’s morgens vroeg uit tegen Suawoude en won met 7-2. Hierdoor is het “kampioenenteam” ongeslagen en zonder puntverlies geëindigd.
De JO15 speelden volgens meegereisde supporters misschien wel hun beste wedstrijd van dit seizoen tot nu toe. Uit in Sneek tegen L.S.C. werd het maar liefst 11-1. Hylke, Jildert, Wouter, Pieter, Rinnert en Egbert tekenden voor de doelpunten. Door deze overwinning klom dit team naar de tweede plek. Echter komende zaterdag 22 december wordt er in principe nog gespeeld tegen de nummer drie Joure. Inzet is dan de tweede plek.

Ook Ut Twadde komt in principe zaterdag nog in actie, Thuis tegen Leovardia.
Daarna is het winterstop, voor de meeste teams begint de competitie dan weer op zaterdag 9 februari 2019. Het Vrouwenteam en Ut Twadde komen op zaterdag 19 januari alweer in actie.

17 december 2018