Arum 1 verliest derby in slotminuut

Het was afgelopen zaterdag lekker druk op sportpark de Bining in Arum. De derby tegen buurdorp Witmarsum stond op het programma. Het werd een wedstrijd waarin weinig kansen werden gecreëerd. De ruststand was dan ook 0-0. De eerste helft had Arum optisch een overwicht maar de tweede helft was duidelijk voor Mulier. Zij kwamen dan ook terecht op voorsprong in de 75e minuut. Daarna ontspon zich een levendige wedstrijd. Arum kreeg een penalty deze werd benut door Sibold Jellema. En Mulier moest verder met 10 man. Arum ging opzoek naar de 2-1 Maar moegestreden viel het doelpunt aan de andere kant in de 90e minuut.
Het is voor Arum na dit 2-1 verlies uithuilen en opnieuw beginnen. Want er zijn nog 7 wedstrijden te spelen waarin nog genoeg punten kunnen worden gepakt!

21 maart 2017