Rondje langs de velden…..

Knappe winst JO13-1
Ondanks een aantal afgelastingen (o.a. Beetgum -Arum 1) kwamen er toch nog weel een respectievelijk aantal v.v.Arum teams in actie. De JO13-1, een absoluut talentvol team binnen de v.v. Arum, won uit tegen Zeerobben JO13-2 met 2-1. Dit team van coaches/trainers Reimer Strikwerda en Jan Doedens en trainers  Jan Vrieswijk en Nico Bruinsma speelden bij vlagen prima voetbal de uitblinkende Menno Johnson en Mathijs Buma tekenden voor de Arumer doelpunten.
De JO11-1 speelden ook in Harlingen en behaalden tegen Fusie Club Harlingen een knappe 4-4 gelijkspel. De JO11-2 won duidelijk van Hielpen thuis met 9-1 en is nog steeds in de race voor het kampioenschap. De JO15-1 ging in Delfstrahuizen hard onderuit (10-2) en het Twadde verloor de topper in Achlum tegen Bolsward. Zij waren met 4-2 net een maatje te groot.
Ook de JO07 en de JO09 kwamen in actie. Bij deze categorie worden er geen uitslagen en stand opgemaakt vanaf dit seizoen. De JO09 verloor van Frisia nipt met 6-5 enhebben komende zaterdag een leuk reisje naar Terschelling.
Tot slot kwamen de jongens van de JO17-1 ook in actie. Op het kunstgrasveld van SDS werd het 4-1 voor de Arumers/Achlumers. De wedstrijd werd wegens een zware bui even onderbroken.

21 november 2017