Arum krijgt te weinig

Afgelopen zaterdag trad de v.v. Arum 1 aan tegen Scharnegoutum. Arum speelde opportunistisch en kwam tweemaal voor in de wedstrijd. Tweemaal was de uitblinkende Bauke Tjalle Anema doeltreffend. Uiteindelijk bleef de trots van de voetbal vereniging achter met lege handen. Want in de 82e minuut maakten de gasten de 2-3 waar Arum op basis van het voetbal wat ploeg liet zien absoluut een punt had verdient. Arum kwam terecht op 1-0 in de 32e minuut. Arum speelde bij vlagen prima voetbal. Helaas viel de 1-1 vlak voor rust. een zeer ongelukkig moment en een weggevertje. Na de rust kwam Arum op 2-1. Helaas duurde die voorsprong te kort en werd het gelijk weer 2-2. Daarna ging het licht bij Arum langzaam uit en speelde het op een gelijkspel. Om daarmee eventueel,  volgens de aanvoerder Sibold Jellema, een bonuspunt binnen te halen. Het mocht echter niet zo zijn.

Maar komende zaterdag heeft Arum weer de kans. Want dan speelt het thuis tegen TOP’63 uit Oppenhuizen/Uitwellingerga, aanvang 14.45 uur

6 maart 2017