Rondje langs de velden……

JO13-2 verliest topper!
Het JO13-2 team van Francis van der Heuvel en Michel Jorna kwam dit seizoen nog niet vaak in actie. Ze spelen als zevental in een kleine competitie met vier teams, dus slechts zes wedstrijden. Afgelopen zaterdag kwam koploper DTD op bezoek. Wilden de  JO13-2 nog aanspraak maken op de koppositie dat moest het winnen en zou het in punten gelijk komen. Het werd een bloedstollend potje voetbal, met uiteindelijk een 3-2 verlies voor Arum.
Het Tweede won in Sneek bij ONS met 4-2, doelpunten kwamen van Sjaak Bakker en Tsjerk Overal, en spelen komende zaterdag thuis tegen koploper Bolsward. Bij winst doet het Tweede weer volop mee om de bovenste plekken. (op de foto wachten de spelers van het Twadde op de tribune bij ONS op het begin van hun wedstrijd, de nieuwste vorm van Warmingup? )
Voor de JO15-1 duurde de wedstrijd thuis tegen TOP’63, 10 minuten te lang. Het bleef lang 2-2, tot dus de laatste 10 minuten. De bal-af-pakkers van de JO15-1 waren moe en Arum moest nog 3 doelpunten toestaan op het inmiddels door de regen onbespeelbare hoofdveld van Arum. De thuiswedstrijden daarna, van de JO17 en Arum 1 werden dan ook afgelast. Beide wedstrijden worden zaterdag 16 december a.s. ingehaald.
De JO07-1 kwam ook weer in actie afgelopen zaterdag. “En deed goed mee” (zij spelen in toernooi vorm met nog vier andere teams), volgens coach Thon van Loon. Alleen Berlikum is veel te sterk. Ook JO09-1 moest het onderspit tegen Berlikum delven . Het werd 10-6 in Arum voor de oranjehemden.
JO11-1 wonnen keurig van LSC met 3-1 en de JO13-1 ging onderuit in Achlum tegen ONS JO13-2 met 5-1. Het Vrouwen team konden hun knappe overwinning van vorige week geen vervolg geven. Er werd nipt verloren in Harlingen van Zeerobben 1 met 2-1.

13 november 2017