Rondje langs de velden…….

Door de vele afgelastingen e.d. gaan we even langs de velden wat betreft de afgelopen twee weken (25 november en 2 december)
Vrouwen
Het vrouwen team speelde overigens maar liefst drie wedstrijden in de afgelopen 2 weken, Op 25 nov. werd er nog verloren van de koploper Franeker verloren met 8-4. De week erop werd Berlikum verslagen met 4-2 door doelpunten van Daphne Leeuwen (3x) en Marije Brouwer. Afgelopen woensdag werd echter verloren met 7-3 van Makkum.De Vrouwen bezetten de vijfde plek in de tussenstand.
Arum 2 won op 25 november met 6-2 van Makkum en doen nog steeds mee voor een hoge notering dit seizoen.
De JO17 speelden ook tweemaal, beide keren werd er verloren. De JO15-1 kwam de afgelopen twee weken niet in actie En de JO13-1 verloor op 25 nov. net 1-0 van de koploper.
De JO13-2 won op 2 dec. met 6-0 in Sexbierum en de JO11-1 speelden 25 nov. met 2-2 gelijk uit tegen Zeerobben. Volgens spelers en leiding van dit team was het 3-2 voor Arum. Een zuiver doelpunt werd helaas niet goed beoordeeld. De bal kwam namelijk niet tegen lat maar tegen de steun achter de paal. Vorige week verloren ze nipt van TOP’63 met 2-1.
De JO11-2, het enigste team dat nog evt. kampioen kan worden in deze reeks, won 25 nov. dik met 9-1 van Franeker. Op 2 december zou dan de topper tegen Tzummarum moeten uit maken wie er evt. kampioen zou worden. Helaas werd deze wedstrijd afgelast.
De JO09 mocht 25 november naar Terschelling verloor daar wel met 12-1 maar het was een hele belevenis voor deze jongens.
Onze jongste jeugd, de JO07 was afgelopen zaterdag gastheer in Arum. Er werd een toernooi vorm afgewerkt  tegen Berlikum, MKV en Stormvogels’64.
Maar veel belangrijker er werd een teamfoto gemaakt! klik hier

7 december 2017