Competitie-mededelingen

De afgelastte jeugdwedstrijden (JO11-2, JO17-2) van afgelopen weekend zijn in principe allemaal ingepland op zaterdag 28 april. Bij de JO17-1 is s.c. Bolsward JO17-2 nog toegevoegd aan de competitie en tegen deze tegenstander wordt ook op 28 april gespeeld.
De wedstrijden voor de JO07-1 startten zaterdag a.s. in Franeker. Op 10 maart spelen ze in toernooivorm thuis in  Arum. In deze competitie heeft Waterpoort Boys zich terug getrokken.
De beide afgelastte wedstrijden van het Twadde, tegen Oeverzwaluwen en Sleat worden op zaterdag 24 februari en 3 maart ingehaald.

Indeling 35+
De indeling van het 35+ team is inmiddels ook bekend. De tegenstanders in de voorjaarsreeks zijn St. Anna, St. Jacob, Minnertsga en Berlikum. Omdat Arum is ingedeeld in een poule van vijf starten ze al op vrijdag 23 maart met hun eerste speeldag. De andere data zijn 6 en 20 april en 11 en 25 mei. Wanneer het 35+ team thuis speelt is nog niet bekend.

14 februari 2018