Rondje langs de velden……..

Arum 1 verloor gister (24 april) de inhaalwedstrijd tegen VCR. In Rinsumageest werd het 2-0 voor de thuisploeg. Arum had een complete offday (avond) en creëerde geen enkele kans. Alleen het eerste kwartier was goed. Maar zaterdag is er weer een nieuwe kans. Dan komt de koploper Makkum naar Arum.
Het Twadde verloor afgelopen zaterdag tegen de koploper Bolsward. De 10-2 overwinning van Bolsward betekende voor hun het kampioenschap. De JO17-1 verloor de wedstrijd tegen Frisia al binnen 5 minuten toen het al 2-0 achter stond. Eindstand 5-1. De JO17-2 speelde 2x in drie dagen. Donderdag werd er verloren van Workum en zaterdag nipt van Bolsward. De JO15-1 moest thuis tegen Terschelling en verloor vooral op het fysieke vlak met 4-0.
Positief was de dikke overwinning van de JO13-1 tegen Harlingen. Zij behouden daarmee de koppositie. zij het op doelsaldo. Ook de JO11-1 won weer en staat nog steeds bovenaan. Maar krijgen de beste teams nog. De JO11-2, JO9-1 en de JO07-1 (kwamen in Arum in actie), verloren hun wedstrijden.
En tot slot de 35+, zij kwamen in Minnerstga in actie. Ze wonnen twee en verloren twee wedstrijden en staan voorlopig derde in de stand. De twee komende weekenden zijn er inhaalwedstrijden!

25 april 2018