v.v. Arum in de beker

Afgelopen weekenden waren gereserveerd voor bekerwedstrijden. Het eerste weekend van 1 september gingen de meeste wedstrijden van de v.v. Arum teams wegens verschillende redenen niet door. Naast het “Eerste” en Twadde kwam alleen de JO09 in actie. Ze verloren met 10-2 uit tegen Nijland, afgelopen zaterdag kwam Stormvogels’64 op bezoek en werd het 1-8. Het jongste team voor de winterstop, de JO08 verloor thuis van Makkum met 2-7. De JO11 en JO12 deden het beter en wonnen beide tegen Friesland met respectievelijk 7-4 en 14-2. De JO13 moet qua beker nog (woensdag a.s.) in actie komen. De JO15 won knap van QVC met 4-2. Terwijl de JO17 een behoorlijke nederlaag kreeg te verwerken, 7-0 tegen Oosterlittens. De JO19 (foto) speelde een prima wedstrijd tegen DFC (Dronrijp/Foarut) en won met 5-1, ook zij komen woensdag a.s. in actie voor hun tweede bekerwedstrijd, thuis tegen Zeerobben.
Het Twadde verloor pijnlijk van Franeker maar hebben nog kans om zich te plaatsen voor de volgende ronde.
Komende zaterdag is in principe de laatste en derde bekerronde. (een aantal teams zullen later nog wedstrijden in moeten halen evt.)
Wie plaatst zich voor de volgende ronde?

11 september 2018