Arum uit tegen S.S.S.’68

Komende zaterdag 29 september speelt Arum 1 uit tegen S.S.S.’68 1 uit Marsum. Arum oefende vorig jaar nog tegen deze club, het werd toen 4-4. Voor het laatst speelde Arum in competitieverband tegen S.S.S.’68 in het seizoen ’98-’99. Arum speelde toen in de 6e klasse E en won van de 22 wedstrijden er 18, slechts 4 werden er verloren. Leeuwarden werd met 1 nederlaag (tegen Arum werd het toentertijd 8-2, alhier)  en twee gelijke spelen, kampioen. Arum eindigde met 54 punten als tweede. Er was toen nog geen nacompetitie om te promoveren!
Dus speelde Arum het seizoen erop weer 6e klasse…..

De drie S-en (in S.S.S.’68) staan overigens voor Sport Staalt Spieren. Een vroegere spits van Arum 1 dacht dat het stond voor Sûpe, Sûpe, Sûpe. Maar dat sloeg waarschijnlijk meer op de derde helft van Arum.

Voor de supporters die komen kijken aanstaande wedstrijd, de aanvang is om 14.30 uur in Marsum. Voor de thuisblijvers; u kunt evt. via Radio Eenhoorn live flitsen horen van deze wedstrijd.

26 september 2018