Nieuws van TC /wedstrijdsecretariaat

JO15 klasse hoger ingedeeld.
Op basis van de resultaten en een tekort aan teams in de 3e klasse is de JO15-1 ST. Arum/Stormvogels’64 door de KNVB vanuit de vierde klasse in de derde klasse geplaatst. Dit betekent een nieuw competitieschema en daarbij ook een nieuwe Rijschema. Deze staat inmiddels op deze site. De betreffende ouders krijgen het rijschema ook via de leiders.

JO13 oude regels!
Voor de pupillen teams van de JO10 tot en met de JO12  met de nieuwe wedstrijdvorm gelden de Nieuwe regels.
Voor de JO13, achttallen gelden de oude regels: zie hier assist—richtlijnen-8-tegen-8-voor-jo13-tm-jo19-seizoen-2018-19 (1)

Promotie/Degradatie regeling Arum 1
De promotie regeling wat betreft de 5e klasse, waarin Arum 1 acteert is inmiddels bekend.
Het is ook dit jaar weer een “magere” promotie….
promotie-degradatie-mannen-noord-18-19

Vervolg KNVB beker
Binnenkort wordt er geloot voor de eerste knock-out ronde van de KNVB Beker. Deze ronde wordt in principe gespeeld op zaterdag 20 oktober (inhaal). Voor de v.v. Arum komen sowieso Ut Twadde en de JO13 in de lotingsbeker…..