Rondje langs de velden….

JO12 gelijk in topper!
De Jongens onder de 12
speelden afgelopen zaterdag een heuse topper tegen Tzum. Beide teams hadden nog geen wedstrijd verloren. Na een spectaculair scoreverloop, 2-0 achter, 2-2 (beide goals van Mike) was de ruststand 3-2 voor Tzum. Na de rust werd het via Mike en Thomas zelfs 4-3. Maar scoorde Tzum nog in de laatste minuten. En zo bleef deze topper, waarin vooral de tweede helft Arum de bovenliggende partij was, onbeslist. En heeft Arum nog een zwaarder programma, dan Tzum op papier. Het worden nog spannende weken….
Ut Twadde won weer. Nu werd Franeker met 4-3 verslagen en klimt het geleidelijk in de stand.
Ook het Vrouwen team deed van zich spreken. Het won maar liefst 4-0 in Arum tegen de nummer twee Makkum. Anne, Ilona en Jasmijn waren de schutters.
De JO19 won voor de vierde keer op rij. Nu in Oudega (W) met 4-0 tegen HHO (Heeg/HJSC/Oudega). Ze staan inmiddels vijfde met 12 punten. De nummers 1 t/m 4 hebben allemaal 13 punten. Het is dus ongemeen spannend aan de top van de ranglijst. Zaterdag weten we echt waar onze JO19 “staat” als het thuis speelt tegen de (op papier) titelkandidaat QVC. (aanvang 10.30 uur)
De JO17 pakte een zeer knap punt tegen St. Anne, 1-1. En de JO15 won redelijk makkelijk van SWZ met 7-1. Met diezelfde cijfers verloor de JO11 tegen HHO thuis. De JO09 won tegen LSC met maar liefst 7-0. Terwijl de JO08 in een mooie spannende wedstrijd nipt met 2-1 verloor van Bolsward.

Komende week weer meer uitslagen e.d…..

13 november 2018