Rondje langs de velden….

De JO13 kampioen!
Afgelopen zaterdag won de JO13 met 6-1 van CVVO uit Lemmer. Nadat ook de uitslagen van de andere velden bekend waren bleek de JO13 officieel kampioen zijn geworden. i.v.m. De intocht van de Sint in Arum afgelopen zaterdag zal de huldiging plaatsvinden op zaterdag 8 december thuis tegen VSV’31 van Vlieland.
Ook de JO19 speelden tegen CVVO maar dan in Lemmer. De 1-1 was een juiste afspiegeling van de wedstrijd. De JO17 kwamen thuis tegen Frisia in de eerste helft met 2-0 achter te staan en speelden een betere tweede helft maar de achterstand kon niet meer worden ingehaald, einduitslag 3-1. De JO15 hadden een makkie uit tegen Woudsend, 10-2 werd het voor dit talenten team. De JO12 blijven nog steeds meedoen voor het kampioenschap. Nu werd, zij het nipt, met 4-3 gewonnen van de nummer 3, St. Anne. De JO11 verloren van Hielpen, 8-1, maar hebben er alles aangedaan om de eretreffer te scoren en die kwam er dus ook.
De JO9 won van ONS na een mooie wedstrijd met 6-2. De JO8 verloor tegen de Walde in Oudega (GS).

De Dames/vrouwen presteren steeds beter in de competitie, nu werd ONB uit Bergum thuis met 4-2 verslagen. En kwamen de “vrouwen van Joris” qua positie op gelijke hoogte met de tegenstander.
Ut Twadde gaat als een speer en won met maar liefst 10-0 in Berlikum en staan, na deze vierde overwinning op rij, alweer keurig in het linker rijtje.

28 november 2018