Rondje langs de velden….

Weer veel doelpunten!
Wees eerlijk: het leuke van voetbal is doelpunten maken. Welnu, ze vielen er weer “bij bosjes” afgelopen zaterdag 1 december j.l.. Zoals bij “het eerste”, zeven goals. En een gelukkige 4-3 overwinning. Ut Twadde, 4-4. Met het score verloop van 2-0 voor, 3-2 achter en 4-3 voor. De JO19, met het score verloop van 1-0 voor, bij rust 4-1 achter en vervolgens 4-2, 5-2 en met een spannend slot 5-4 verlies. De JO17 verloor geflatteerd van de grote  jongens van Blauw Wit met 6-2. De JO12 had geen kind aan Mulier en won in Witmarsum met 15-1. Het team kan zich nu opmaken voor de belangrijke wedstrijd voor zaterdag n.l.: De kampioenswedstrijd tegen MKV’29 uit Leeuwarden. De JO11 verloor met 7-2 in Sneek tegen Waterpoort Boys. De JO9 verloor met 6-2 in Langweer. En tot slot de JO8 won met 7-2 van Woudsend in Arum. De doelpunten werden gemaakt door Hylke, Roan, Rutger en Jelle. De derde goal was een hele fraaie van Roan Akkerman. Hij schoot de bal in het dak van het doel. Pakte vervolgens de bal en deed het nog een keer over voor het publiek. Dus een “live” herhaling…..
De andere teams waren deze zaterdag vrij maar komen komend weekend allemaal weer in actie.

3 december 2018