Eén, één.

Afgelopen zaterdag (2 febr.) kwamen een aantal v.v. Arum teams in acite middels een oefenwedstrijd. Arum 1 speelde in Lemmer tegen 4e klasser Waterpoort Boys. Arum kwam via een vrije trap van Kevin op een 1-0 voorsprong. Al snel werd het daarna 1-1. Dat zou, in een overigens gelijkwaardige wedstrijd, ook de eindstand worden. Volgens trainer Edwin Wittink had Arum wel meer kansen. Zie voor het wedstrijd verslag op de Waterpoort Boys site: klik hier.
De JO15 speelde een doelpuntrijke oefenwedstrijd in Makkum tegen de JO15-1. Het werd uiteindelijk 7-4 voor de thuisclub.
De JO19 mocht zaterdag aantreden tegen Franeker JO19-2 in de voormalige academiestad. De jongens begonnen zeer matig. Maar de schade bleef met een 1-0 achterstand bij rust beperkt. Maar het laatste kwartier van de eerste helft begon het te draaien bij de JO19 boys. De eerste grote kans was voor Arum in de tweede helft. Maar daarna ging het volledig mis. In korte tijd werden de vele persoonlijke foutjes afgestraft. En om de eer te redden werd uiteindelijk ook nog een penalty gemist. De gehele gifbeker moest dus leeg.
Maar komende weekend zijn er weer nieuwe kansen want dan begint de competitie voor alle v.v. Arum teams.

4 februari 2019