Arum tegen S.S.S.’68

Na de winst (4-2) in de topper vorige week tegen Ternaard doet Arum weer volledig mee in de strijd om het kampioenschap. Het verschil is nu nog maar 2 punten. Door de uitslagen op de andere velden werd Arum ook nog eens koploper in de stand wat betreft de tweede periode. In die periode lijken Blija, Beetgum en S.S.S.’68 de belangrijke concurrenten. (zie stand)
Arum 4-12
Ternaard 4-12 (heeft al een periodetitel)
S.S.S.’68 4-9
Beetgum 4-8
Blija 3-7

En laat nu net Sport Staalt Spieren ’68 uit Marssum zaterdag 16 februari de tegenstander zijn. Voor deze nummer drie in de stand is dit dus ook een heel belangrijke wedstrijd. Het is zaterdag aan- of voorlopig afhaken voor S.S.S.’68 in de slag om het kampioenschap en de strijd om de tweede periode. Arum kan dus, qua stand en tweede periode een enorme slag slaan zaterdag in deze wederom “topper”.
En Arum wil nog wat goed maken na het teleurstellende 3-2 verlies eerder dit seizoen in Marssum.
Aanvang wedstrijd op sportpark de Bining is 14.45 uur.
Om 12.30 uur is er de voorwedstrijd van It Twadde tegen IJ.V.C.

13 februari 2019