Duidelijke belangen bij Arum 1 – Mulier 1

De afgelastte wedstrijd Wardy – Arum van afgelopen zaterdag wordt volgende week (30 maart, 14.30 uur) ingehaald. Dan kan Arum eventueel de tweede periodetitel binnenhalen. Maar dat is voor latere zorg. Want zaterdag 23 maart staat de derby der derby’s op het programma n.l.: Arum – Mulier.
En de belangen voor beide teams zijn duidelijk: Arum wil druk blijven houden op koploper Ternaard. En Mulier wil aanhaken bij de subtop. Een minimale vierde plek in de eindstand zal waarschijnlijk nacompetitie opleveren. (Deze wedstrijd is overigens de eerste in de derde periode.)
Beide teams troffen elkaar dit seizoen al tweemaal. In de beker werd het een spectaculaire 4-4 en in de competitie won Arum met 3-2 nipt in Witmarsum. Dus genoeg ingrediënten voor weer een mooie derby.

Maar wat de uitslag ook wordt na afloop bouwen we sowieso een feestje in de kantine met live muziek van Sipke de Boer.

Tot zaterdag op sportpark de Bining! Aanvang 14.45 uur.
(voorwedstrijd Arum 2 – Berlikum 3 aanvang 12.30 uur)

20 maart 2019