Rondje langs de velden….

Afgelopen week zijn er weer een aantal wedstrijdjes gespeeld. Ut Twadde kon een 3-1 voorsprong bij rust afgelopen zaterdag 20 april niet vasthouden en moest in de thuiswedstrijd tegen IJ.V.C. 2 met 5-3 het onderspit delven. De JO19 kwam na een 2-0 achterstand knap terug tegen L.S.C. Slechts een minuut konden de jongens genieten van de 2-2. Uiteindelijk werd de wedstrijd met 4-2 verloren.
De JO12 boeg juist een 3-1 achterstand bij rust om in een 7-3 overwinning tegen TOP’63 afgelopen dinsdag 23 april.
En tot slot speelde afgelopen donderdag 25 april “Het Eerste” een nuttige oefenpot tegen IJ.V.C. 1 in IJlst. Arum won met 1-0. Uit een strakke voorzet van Redmer scoorde de talentvolle Jort de Jong het enige doelpunt op deze avond. De net 17-jarige Achlumer Jort de Jong (tweedejaars B-junior), normaal speler van de JO19, debuteerde al eerder dit seizoen in het eerste.

26 april 2019