Slotfeest: Huldiging en bedankjes.

Op het Slotfeest afgelopen zaterdag 15 juni “oerwreide” de voorzitter het seizoen 2018/2019 met al zijn hoogtepunten en enkele dieptepunten. Het was ook het moment voor bedankjes. Een aantal vrijwilligers hadden te kennen gegeven om te stoppen en kregen voor hun vrijwilligers werk een bloemetje met bijbehorende paraplu. Jan Doedens, Jouke Kuipers, Reimer Strikwerda, Doede de Vries en Robert Rinia stopten als leider/coach/trainer. Bij Arum 1 werd afscheid genomen van o.a. Mark Reinsma en Nico Bruinsma die na 15 seizoenen het iets rustiger aandoen. Ook werd assistent scheidsrechter Dirk Sieswerda bedankt voor het jarenlang “lopen langs de zijlijn”. Door een knieblessure (krijgt binnenkort een nieuwe knie) kwam hij aan die bekende zijlijn te staan.
Ook voor de Dames van de BBQ: Yvonne en Akkie, Annika en Jan, kantine en Doetie-Anne, kransen voor de JO12, was er een bloemetje.
De JO12 werd gehuldigd met het behalen van de bekerfinale in Zuidwolde waarin het tweede werd. Maar voor deze prestatie naast een krans ook een heuse beker kreeg van de v.v. Arum.
En tot slot werd Geert Akkerman gehuldigd als v.v. Arumer van het afgelopen seizoen. Hij kreeg als ludiek cadeau een paar nieuwe klompen met daarop het v.v. Arum logo. (binnenkort te verkrijgen in de webshop)
Het was al met al weer een geslaagd en gezellig Slotfeest.
(klik op de foto’s om ze te vergroten)

17 juni 2019