Arum 1 met 14 teams in de 5e klasse B!

Op maandag 15 juli j.l. werd de competitie-indeling voor v.v. Arum 1 bekend gemaakt. Arum is dit seizoen weer ingedeeld in de 5e klasse B met vele oude bekenden. Het vlaggenschip van de v.v. Arum is net als vorig seizoen ingedeeld in de Noordelijke gedeelte van Friesland. Maar ook de derby tegen Mulier staat op het programma. Speelde Arum 1 vorig seizoen nog in een competitie met 12 teams, komend seizoen met maar liefst 14 teams.
Arum is ingedeeld in de 5de klasse B (14 teams) met de volgende clubs: Mulier, Beetgum, Blija, CVO (Vrouwenparochie), Holwerd, Ouwe Syl (Oudebildtzijl), SSS’68 (Marsum), Marrum (d), Tzummarum, Lions’66 (Leeuwarden), Wardy (Ferwerd) en WWS (Wirdum, Wytgaard, Swichum) en LAC Frisia (Leeuwarden). De laatst genoemde vereniging gaat als zondag club ook op zaterdag spelen.

d = degradant uit 4e klasse

15 juli 2019