Start Seizoen Nieuws

Bewaarkatern
Als het goed is heeft elk lid inmiddels het bewaarkatern seizoen 2019-2020. Met alle informatie voor komende seizoen. U vindt deze informatie ook zoveel mogelijk op deze site. Heb je geen bewaarkatern ontvangen stuur even en mailtje naar:rftolsmaoosterbaan@hotmail.com

Start trainingen
Een aantal teams zijn inmiddels al gestart met de trainingen. De overige starten deze week. Voor de maandagtraining van de JO15 wordt nog naar een oplossing, qua trainer, gezocht.

35+, Vrouwen en de JO07
De bovenstaande teams spelen hun competitieronde in toernooivorm en spelen 1 keer voor de winterstop in Arum. Voor de 35+ zal dat zijn op vrijdag 20 september. Het Vrouwen-team speelt op vrijdag 4 oktober in Arum. De JO7 speelt op zaterdag 12 oktober in Arum. Dit team speelt overigens voor de winterstop nog een keer in Arum in zogenaamde 2e fase. Wanneer dat is, is nog niet bekend!

Indeling JO15
De competitie-indeling van de JO15 liet even op zich wachten. Dit komt omdat dit team meedoet aan een zogenaamde pilot. De “Teamindex-pilot” lees hier voor meer informatie: https://www.knvb.nl/nieuws/assist-wedstrijdsecretarissen/assist-wedstrijdsecretarissen/55913/pilot-teamindex-start
Inmiddels is de indeling voor de JO15 ook bekend. Zij reizen ijs en weder dienende op zaterdag 7 december naar Terschelling (Midsland).
Ook de JO10-2 gaat naar Terschelling en wel op zaterdag 28 september.

Voetbal.nl
Er komen een aantal vragen binnen over het feit dat bepaalde jeugd-teams niet kunnen worden gevonden op www.voetbal.nl
Let Op! alle jeugdteams staan onder de zogenaamde ver. SJO Arum/Stormvogels’64. Zie bijvoorbeeld op deze site bij competitie-indelingen, programma en uitslagen daar staat het programma en uitslagen van de komende weken ook in een aparte SJO Arum/Stormvogels’64 widget!
Behalve de JO19 die staat als team onder Mulier. Derhalve is het complete programma voor dit team als gepubliceerd bij programma en uitslagen.

Broekjes met logo
We streven erna als bestuur om voor de start van de competitie, dus zaterdag 21 september alle (Arum) teams in een broekje met logo te laten spelen. De bestelling is onderweg!

Beker en rijders?
Het bestuur is alweer druk bezig met de rijschema’s (Arumer teams) voor de uitwedstrijden wat betreft de competitie. Voor de bekerwedstrijden moeten de leiders/coaches zelf even voor rijders zorgen.
Er zijn alweer een aantal wijzigingen wat betreft de bekerwedstrijden. Dit o.a. i.v.m. de Visserijdagen te Harlingen en het dorpsfeest te Sexbierum.

Leiders/Trainers vergadering
We streven erna om voor de competitiestart, dus na de bekerwedstrijden nog een korte leiders/trainersvergadering te houden.

26 augustus 2019