Arum naar Koudum

Zaterdag 31 augustus a.s. barst voor de meeste v.v. Arum en SJO-teams, (De JO12-1 en 2, JO13 en de JO9-2 zijn vrij) het voetbalseizoen los middels de eerste bekerwedstrijden. Zo gaan de JO10-2, JO9-1 en naar Oosterlittens. De JO10-1 spelen thuis in Achlum. De JO17 en JO15 thuis. De JO19 en Arum 1 reizen af naar Koudum.
Afgelopen week werd de voorlopige A-selectie bekend gemaakt. Opvallend is daarbij de terugkeer van Jacob van Althuis (vorig seizoen nog W.W.S.) en Kevin Hoekstra, weer terug na een jaar afwezigheid wat betreft de A-selectie. De selectie is verder aangevuld met B-selectieleden van vorig seizoen met o.a. Dani van Eijk. Helaas is keeper Nick van Dorsselear waarschijnlijk langdurig geblesseerd.
Het grootste gedeelte van deze selectie treed dus komende zaterdag aan tegen Derde klasser Oeverzwaluwen. Twee seizoenen geleden speelde Arum 1 ook al tegen Oeverzwaluwen voor de KNVB Beker. Toen werd er met 4-1 verloren. Hoe komt het zaterdag met de equipe van trainer Edwin Wittink en leiders Arjan van der Zee en Jos Reinsma?
Kom dan naar Koudum, aanvang 14.30 uur.
Programma Arum 1 komende weken:
7 september Arum 1 – Q.V.C. 1 (beker)
14 september Bakhuizen 1 – Arum 1 (beker)
21 september Tzummarum 1 – Arum 1 (competitie)
28 september Arum 1 – Holwerd 1 (competitie)
Alvast voor in de agenda: Zaterdag 12 oktober Arum 1 – Mulier 1

29 augustus 2019