Belangrijk Nieuws e.d.

Ut Twadde in beeld
Afgelopen dinsdag speelde Ut Twadde thuis tegen Franeker 3 voor de beker. Het werd uiteindelijk 0-3. Senioren huisfotograaf Willem Rienk Miedema maakte weer een aantal mooie foto’s: klik hier

Rijschema’s
Het bestuur is druk bezig met de rijschema’s. De rijschema’s voor de teams die zaterdag 21 september uit spelen (JO7-1, JO10-2, JO13-1 en JO17-1) worden dit weekend gepubliceerd op deze site. Het schema staat bij Teams en De betreffende leiders krijgen het schema ook toegestuurd. Die het dan evt. verspreiden via een app of mail.

35+ en het Vrouwenteam in Arum
De 35+ en het Vrouwenteam hebben hun eerste competitieronde (in toernooi vorm) erop zitten. De volgende ronde wordt op vrijdag 20 september gespeeld. De 35+ speelt dan in Arum. Op vrijdag 4 oktober spelen de Vrouwen in Arum.

Leiders- en trainersvergadering
De geplande Leiders en Trainers vergadering wordt uitgesteld. Alles is opgestart en “loopt”. De TC zal in de winterstop een datum prikken voor een vergadering.

Broekjes
Op de Eerste, 35+ en JO13-1 na, worden alle teams dit weekend voorzien van nieuwe broekjes met daarop het fraaie v.v. Arum logo.

Spelregelbewijs-avond
Een aantal spelers van de JO17 en de JO19 moeten het zogenaamde Spelregelbewijs halen. De vereniging biedt deze leden de mogelijkheid aan om dit op een gezamenlijke avond te doen o.l.v. Menno de Vries (speler Ut Twadde) En wel op vrijdagavond 27 september a.s. vanaf 19.00 uur

Live muziek bij de derby
Zet hem vast in de agenda: zaterdag 12 oktober 2019 de derby der derby’s Arum 1- Mulier 1 aanvang 14.45 uur. Met na afloop weer live muziek in de kantine.

Start Voetbalschool
Op de eerste vrijdag in oktober willen we weer starten met de zogenaamde voetbalschool voor de v.v. Arum en Stormvogels’64 jeugd van de JO09 t/m JO12 op het kunstgrasveld te Arum van 17.00-18.00 uur. Uitnodiging volgt.

JO10-1 wordt JO11-1
Na overleg is besloten om de JO10-1 (Achlumer team) in de competitie in te schrijven als JO11-1 (8-tal)
Hieronder de nieuwe competitie-indeling:

13 september 2019