Rondje langs de velden…..

De meeste wedstrijden werden afgelopen zaterdag wegens de vele regen van de laatste dagen afgelast. Toch gingen er wat betreft de SJO Arum/Stormvogels’64 teams nog 4 wedstrijden (op kunstgras) door. Waarvan de allerkleinsten, de JO07-1 in Arum.

JO07-1
Afgelopen zaterdag werd de laatste speelronde, 1e fase, voor het team van de JO07-1 gespeeld.
Lekker voetbalweer 14 graden en droog. 1e wedstrijd tegen jirnsum lekker gevoetbald jammer genoeg verloren, complimenten van de trainer van Irnsum team: Arum is met sprongen vooruit gegaan.
Arum – Bolsward is altijd goed voor een spannende wedstrijd. Officiële uitslag 1-1. (Arum maakte 2 goals) supporters van Bolsward keuren een spectaculaire goal van Arum af…..😂 wij tellen hem wel. 👌.
Arum- Mulier 0-1. Moe gestreden kijken we terug naar een leuke speelronde op naar de 2e fase. Groeten Elmer en Riemer.
De 2e fase wordt gespeeld op zaterdag 2, 9, 16 en 23 november!
Anneke Westra maakte, naast een aantal teamfoto’s ook nog een aantal mooie actie foto’s. Zie de galerij van foto’s helemaal onderaan deze pagina!

JO10-2
Blauw Wit- Arum 4-8. Wederom een prima overwinning van de “mannen”.
Het ging niet zo makkelijk als vorige week, maar ook nu maken de doelpuntenmakers het verschil. Daley wist weer 5x het net te vinden. De andere 3 kwamen op naam van Jetse. Mede door weer goed verdedigen van trio Jurre, Niek en Semmy, had Sem een redelijk rustig ochtendje. Nu ff 2 weekendjes rust. Gr. Thon.

JO12-1
Afgelopen zaterdag hadden we een uitwedstrijd tegen de koploper Bolsward JO12-1 . De wedstrijd begon van beide kanten heel goed , heel hoog niveau en druk op de bal . Het ging heen en weer met kansen , maar de eerste viel voor ons door een mooie voorzet en lobje over de keeper 0-1 voor ons ! En weer verder ten strijde, lekker combinerend voetbal . En door een geweldig afstandsschot van de aanvoerder komen we op 0-2 💪🏻 het ging heen en weer er werd heel hard gewerkt door beide teams ! Na de beker limonade gingen we er weer plat voor en daar was onze aanvoerder weer met een bijna identieke bal , hoppa de 0-3 . Toch begon Bolsward goed de druk er op te zetten . Door een vrije trap viel de 1-3 . Door een mooi schot de 2-3 . Er werd gestreden als leeuwen ! Na een corner van Bolsward  werd er via een aanname met de hand 🖐 de bal met de voet in het goal gewerkt !! Iedereen zag het !!!! Behalve degene die het hoort te zien niet …….. dus zeer onterecht de 3-3 . En werd er direct afgefloten ! Jammer maar helaas , de punten worden weer gedeeld!

JO15-1
Helaas zaterdag j.l. een teleurstellende wedstrijd en uitslag, 9-2. We kwamen veel te traag uit de startblokken en pas bij de 7-1, lieten we zien dat we best wel kunnen voetballen. Ook het niveau en lengteverschil waren duidelijk. Jammer, maar deze wedstrijd maar gauw vergeten en op naar de volgende.

14 oktober 2019