Arum thuis tegen Wardy om half 3!

Een paar weken terug pakte koploper LAC Frisia de eerste prijs van het seizoen namelijk de eerste periodetitel. Vorige week werd de eerste wedstrijd gespeeld in het kader van de tweede periode. Arum won die onverwacht makkelijk van S.S.S.’68 in Marsum. Zaterdag 30 november a.s. dus de tweede wedstrijd uit deze periode, n.l.: thuis tegen Wardy uit Ferwerd. Vorig seizoen speelde Arum ook al tegen Wardy en won toen de thuiswedstrijd. Maar aan de uitwedstrijd tegen de groenhemden heeft Arum niet hele fijne herinneringen. Wardy won toen geheel terecht met 3-0 na een zeer matige wedstrijd van onzer zijde. Dat luidde toen ook een mindere periode qua vorm in voor Arum. Maar dat was vorig seizoen.
Gezien de mooie resultaten tegen Lions’66 en dus S.S.S.’68 de laatste weken lijkt Arum wel weer de juiste vorm te hebben. Of onze jongens die vorm ook kunnen etaleren tegen de tegenstander van zaterdag a.s.; Wardy? Dat kunnen jullie zaterdagmiddag 30 november a.s. aanschouwen. LET WEL! De wedstrijd begint om 14.30 uur. Dit i.v.m. de snel invallende duisternis.

1 minuut stilte
Voorafgaand aan deze wedstrijd willen we in een minuut stilte de vorige week overleden oud-v.v. Arumers Jan Hiemstra en Harrie Kuiken gedenken.

27 november 2019