Arum – Mulier afgelast!

De derby Arum 1 – Mulier 1 die voor vandaag; zaterdag 18 januari op het programma stond is afgelast! Het voetbalveld in Arum is helaas onbespeelbaar. Daarmee wordt deze wedstrijd voor de derde keer afgelast…
Er werd vanmorgen door een der v.v. Arum vrijwilligers al gekscherend de vergelijking gemaakt tussen de wedstrijd Arum-Mulier en de Elfstedentocht: “Komt hij er ooit nog!”
We kunnen met een gerust hart zeggen dat de wedstrijd Arum – Mulier in de komende 3 maanden zal worden gespeeld…..

De KNVB zal de wedstrijd opnieuw inplannen. Wij als v.v. Arum verwachten in het Paasweekend (zaterdag 11 of maandag 13 april). Zodra de inhaaldatum officieel is, wordt deze via de v.v Arum site en/of de Facebook pagina van de v.v. Arum bekend gemaakt.

18 januari 2020