Arum naar Marrum

Twee seizoenen geleden speelde Arum 1 voor het laatst tegen Marrum. Om precies te zijn op 26 mei 2018. In de uitwedstrijd tegen Marrum, de laatste wedstrijd van het seizoen, moest toen gewonnen worden om degradatie uit de vierde klas te voorkomen. Helaas deed Marrum “ons eerste” en de gehele v.v. Arum enorm pijn door met 2-1 te winnen en dat betekende degradatie.
Vorig seizoen degradeerde datzelfde Marrum. En beide clubs willen natuurlijk weer richting de vierde klasse.
En beide teams doen het goed deze competitie. Marrum is na een valse start bezig aan een opmars en staat inmiddels vijfde in de tussenstand.
Arum wil natuurlijk de vieze smaak van 26 mei 2018 wegspoelen en blijven meedoen in de tweede periode.
Aanvang wedstrijd zaterdag 25 januari a.s. in Marrum is 14.30 uur.

Overigens is de wedstrijd Arum 1 – Mulier 1 inmiddels gepland op Paaszaterdag 11 april 2020, ijs en weder dienende……..

21 januari 2020