Arum naar Holwerd

Komende zaterdag 7 maart speelt Arum 1 de competitiewedstrijd uit tegen Holwerd. Let op! deze wedstrijd vangt aan om 15.00 uur.
We hopen dat deze wedstrijd doorgaat…Als je kijkt naar de naam van het sportpark waar wordt gespeeld “Morgenzon”, dan zou het helemaal moeten goed komen.

Eerder dit seizoen won Arum van Holwerd, thuis, met 6-1. Maar vorig seizoen had Arum heel veel moeite met Holwerd in de uitwedstrijd. De wedstrijd van zaterdag a.s., voor wie het overzicht niet meer heeft, is er een van de tweede periode. In die periode doet Arum nog volop mee.

De afgelaste wedstrijd Beetgum 1 – Arum 1 van afgelopen zaterdag is in eerste instantie gepland op dinsdag 21 april 2020!
En daarmee speelt Arum 1 van zaterdag 4 april t/m 23 mei maar liefst 10 wedstrijden. Het worden dus zogenaamde Engelse weken voor de jongens!

3 maart 2020